PHM Digital – Usein kysytyt kysymykset

Onko PHM Digitalia turvallista käyttää?

Miten saan PHM Digitalin käyttööni?

Mitä PHM Digital maksaa?

Olen käyttänyt aikaisempaa extranet palvelua, Porttia. Siirrynkö PHM Digitalin käyttäjäksi?

Kuka voi lisätä käyttäjiä taloyhtiön PHM Digitaliin?

En halua muuta kuin tarkastella kiinteistön kulutuslukemia, miten toimin?

Meillä on kerhohuone, jonka varauskalenteri on tilan ovessa. Onko palvelussa varauskalenteria?

Näenkö palvelusta taloyhtiöön tehdyt huolto- ja palvelupyynnöt?

Mistä löydän käyttöohjeita palvelun toimintojen käyttöön?

Voinko saada pääsyn useiden taloyhtiöiden tietoihin samoilla tunnuksilla?

Voinko käyttää PHM Digitalia puhelimella?

Tarvitsenko älypuhelinta PHM Digitalin käyttöön?

Mitä käyttöjärjestelmä-/selainvaatimuksia palvelun käyttöön on?

Taloyhtiön kulutuslukemat ovat pielessä, mitä teen?

Isännöitsijämme vaihtuu. Kuka pitää huolen, että vanhalla isännöitsijällä ei enää ole pääsyä taloyhtiön PHM Digitaliin?

Nuori nainen juo kahvia keittössä katsellen tietokoneen ruutua

PHM Digitalin esittelytilaisuudet TEAMS:n välityksellä

Huoltomies ja nainen keskustelevat pihalla

PHM Digital on paikallisten huoltoyhtiöiden tarjoama veloitukseton palvelu