
Huoltoyhtiön töiden ja taloyhtiön kulutuslukemien seuranta keräävät kiitosta
Asiakaspalautteen mukaan verkkopalvelumme PHM Digital koetaan helppokäyttöiseksi ja selkeäksi. Myös huollon töiden ja taloyhtiön kulutuslukemien läpinäkyvä seuraaminen keräävät kiitosta. Palaute perustuu kesällä 2024 tehtyyn asiakastyytyväisyyskyselyyn. Kyselyyn vastasi 174 henkilöä, joista valtaosa on taloyhtiöiden hallituksen jäseniä.
PHM Digital -palvelun tarkoituksena on sujuvoittaa taloyhtiöiden ja kiinteistöjen hallintoa, kunnossapitoa sekä asumista koskevien asioiden hoitamista ja seurantaa. Palvelu on suunnattu niin taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille kuin asukkaillekin. Palvelu sisältyy veloituksetta taloyhtiön huoltosopimukseen. PHM Digitalin käyttö ei sido taloyhtiötä mihinkään, ja palvelun toiminnallisuuksista voi hyödyntää vain itselle tarpeelliset toiminnot.
Pääsääntöisesti tyytyväisiä palvelunkäyttäjiä
PHM Digitalin käyttäjät ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä palveluun. Valtaosa palvelua käyttäneistä kokee saaneensa tehtyä sen, minkä halusi palvelussa tehdä. Käyttäjät kokevat huoltosopimukseen kuuluvien töiden ja palvelupyyntöjen sekä kiinteistön kulutuslukemien seurannan hyödylliseksi.
”Järjestelmä on ollut minulla muutaman kuukauden ajan.Olen nyt testannut muutaman kerran ja aina sinnenäyttää tulleen uusia osioita. Näyttää tosi hyvältä.”
Hallitustyöskentelyn sujuvoittamiseksi PHM Digital tarjoaa mahdollisuuden sujuvaan ja kokonaisvaltaiseen hallitustyöskentelyyn. Palveluun sisältyy useita hallitustyöskentelyä sujuvoittavia ominaisuuksia, kuten asiakirjojen säilyttäminen ja jakaminen, sähköinen allekirjoitus ja kokousten järjestäminen.
”Nykyisten käyttäjien antama palaute on ilahduttavaa. Toki myös kehitettävää löytyy. Kuuntelemme herkällä korvalla asiakkaitamme ja palvelunkäyttäjiä, ja kehitämme palvelua vastaamaan aidosti käyttäjien tarpeisiin. Kehitämme uusia, erityisesti asukkaille suunnattuja ominaisuuksia”, PHM Digitalin asiakaskokemuksesta vastaava Custom Success Manager Heini Kaasinen kertoo.
